justgrowingup - Tänker på...

Tänker på...

Mina senaste födelsedagar utomlands =) 24 firades i Kenya med att min kära far bjöd på snorkling vid vårat hyrda hus som låg direkt vid havet med enormt vacker utsikt. På kvällen gick vi till en grotta där vi åt och drack gott för att senare bege oss ner till en bar vid strandkanten... och det blåste fortfarande varma vindar... mmmm.... fina minnen!

Jag på min födelsedagsmiddag som mormor bjöd på ;) 24 år och i mina bästa dagar ;)

25 firades tillsammsn med pojkvännen i ROM på en resa som jag fått av min kära familj i present! Weeeeee de vet verkligen hur man firar en 25åring som älskar nya upplevelser och resor ;)

Tyvärr hittade jag inget kort på den här datorn från mitt firande i Rom men jag kan lova att det var totalt grymt!

 

Längtar iväg igen nu =)

Kommentarer:

1 mamma:

tro var det bär iväg nästa födelsedag ?

Kommentera här: