justgrowingup - Utveckling arbetsmässigt

Utveckling arbetsmässigt

Det  är intressant med föreläsningar som har med arbetsgruppen att göra tycker jag. Arbetsmiljö, arbetsklimat, personalfrågor och utvecklingsarbete är saker som jag har komit på att jag blivit mer intresserad av med tiden. En mognadsfråga kanske, att se sig själv utvecklas i sitt arbete? Idag togs det upp flera citat på hur man ofta känner i vissa stadier av en grupprocess och tips på hur man kommer vidare. Att det är viktigt att alla har ett gemensamt mål, tydliga roller, jobbar åt samma håll tillsammans och har ett öppet klimat med en tydlig ledning. Låter som självklara saker men det tåls att tänkas på. Mycket igenkänning var det och jag hoppas att vi kommer att utveckla processeran på mitt jobb. Brukar ju inte skriva så mkt om jobbet men detta e ju intressant ;) Nu har jag varit på kören och ätit stark sen middag så nu e det rakt i säng som gäller!!

Natti natti

Kommentera här: