justgrowingup - Fin vecka tror jag

Fin vecka tror jag

Idag var jag på ny träning- Core Bosu- på friskis city! Skit roligt var det och jävligt bra för min lilla sköra kropp som alltid värker haha. Bra balans träning som stadgar knän och fotleder och sen mycket bål och statisk träning. Trodde det var ett skämt när passet var slut och svetten lackade.. det gick ju så fort en timme....

Bra vecka förövrigt:

  • Roligt på jobbet imorgon med handledning och grejs på morgonen att fixa med... Träning på kvällen samt att ajg är gräsand några timmar och sa softa hemma själv haha
  • Torsdag e bra På morgonen och sen efter eftermiddagspasset får jag massage hemma hos Annelie (en kollega) där jag även ska checka in hennes hus och äta lite hehe.
  • Fredag är det utbildning här i stan =sovmorgon och sluta tidigt och sen troligtvis afterwork vid 4 tiden vilket betyder några timmar emellan till att unna sig nåt annat härligt.. funderar på om jag skulle lyckas ta mig iväg någonstans på typ fotvård haha.. drop in ;) Har börjat älska att ta hand om mig själv och skämma bort mig... en jävligt bra grej att fortsätta med!!
  • Helgen är öppen än så länge vilket också känns grymt skönt!

Dagens middag: Fisk i micron ;) Mango till efterrätt.... mmm....

natti natti

ps. mer Bilder från helgen ska jag försöka få ut imon ;)

Kommentera här: