justgrowingup - och nu?

och nu?

När man kommit hem från en sån här helg med massor med skrik, sång, dans och galenskap så känns det på något sätt väldigt tomt.... vad händer nu? Jag är en person som alltid vill ha något på gång samtidigt som jag såklart tycker att det är hemma bäst när man väl kommit hem och lugnat ner sig... men det dröjer inte länge förrän jag vill iväg på nya upptåg. Helst ska kalendern ha något gott att erbjuda och det har vi såklart sett till hehe. Först ut redan nu i helgen då min vän Gustav fårn GBG kommer hit med sin tjej och vi är bjudna på maskerad hos en polare till henne. Litterärt tema haha =) Innan dess kanske en middag med min bäste vän och hans tjej och den 27 kryssning med jobbet.... sen en liten resa i början av juni tror jag ;) Fy fan va härligt!!!!!

Apropå detta--------------> Biljetter till P&L köpta nu!!!!!

Kommentera här: