justgrowingup - Äldre

Äldre

Ja herre gud... det känns som om alla runt omkring börjar bli vuxna nu... gifta sig, skaffa ungar, gå höggravida, köpa bil, få fast jobb, bli mer seriösa på något sätt.... känns sjukt! När vi är tillsammasn känns det som om vi är 17 igen eller åtminstonde 20. Undrar om det alltid kommer att kännas så? Undrar om mina föräldrar liksom blir unga på nytt när dom e bland sina polare och festar.. även fast de inte pallar så länge hehe. Men det känner man ju fan själv.. inte är jag så stark som jag vara som 18 åring nu.... då man kunde köra en flerdagars och joba 7 på morgonen dan efter... huuuuuu hemska tanke! Hittade en tjejs blogg nu som jag kände lite i Östersund... Jag såg henne som en riktig party tjej där bara för typ ett år eller så och nu är hon gift och har nyss fått barn typ =) Skriver en blogg om graviditeten och det känns så konstigt hehe. Asså hon var liksom en av dem jag inte kunde tänka mig skaffa unge snart men det är ju verkligen jätte kul och jag kommer nog börja kolla in hennes blogg nu =)

Åh jag vill vara ung igen och ha hela livet framför mig!! Eller vill jag verkligen det.. jag har ju fan det.. det bästa kvar egentligen. Nu ahr man gått igenom ångesten för att inte passa in på högstadiet.. ångesten för att mista sina vänner i flytten till gymnasiet, alla val man skulle göra och vad fan skulle man bli? Nu har jag hittat rätt kille känns det som efter att ha pussat många grodor ;) Och det känns som jag har rätt arbete.. och sen har man ju så mycket mer pengar nu att göra roliga saker för =) Älskar rent ut sagt 25!!! Och mamma säger att 50.... det blir härligt det. Jag tänker nog att alla decenier har sin charm och nej jag vill nog ändå inte stoppa tiden hehe

Kommentera här: