justgrowingup - Midsommarafton

Midsommarafton

Jätte trevlig dag och kväll hos familjen Cronholm i Vikarbystrand med mycket folk, musik, sång, nubbe och dans. Eftersom vi höll igång sen klockan 14 blev jag emellanåt seg och åkte därför hem med mamma redan nu vid 1. Alternativet var att bestäla taxi efter typ en timme och de kändes inte så lockande. Träffade filips tjej Lotta för första gången och hon var verkligen jätte schysst och rolig =) Martins familj bor i ett stort hus som lixom e delat och hans kusiner bor i andra halvan och det var många från stockholm som var där och festade så vi blev ett gäng på säkert över 30 pers iaf som dansade och festade på kvällen. Efter lunch gick vi upp och kollade på majstångsresning och jag såg några jag kände som jag inte sett på länge.. intressant. Sen kom vi hem och efter mycket snack och vila åt vi middag vi typ 21!
Laddar redan inför imorgon då vi ska ut på bowlingen och förhoppningsvis vara hos en kompis som bor nära innan!

Några få väl utvalda bilder från aftonen:





Filip och jag







Alex mfl badade i Siljan








Klänningen för kvällen

Kommentera här: