justgrowingup - Yes! målet närmar sig...

Yes! målet närmar sig...

Måste skriva ett inlägg om min träning som går så fantastiskt bra. Tack vare att jag börjar med "löpning" som min kille säger så har jag verkligen fått ett såkallt uppswing i träningen. Tränade på och åt mindre portioner mat men körde liksom på samma pass på gymmet jämt och det hände ju inte direkt mkt när jag var ute varje/varannan helg ändå... Nu när jag har ändrat träningen och samtidigt börjat gilla det så mkt att jag utökat den, vilket har rett snabba resultat.

  • Äter fortfarande VANLIG MAT
  • Unnar mig fortfarande glass, cocosbollar, lite fikabröd ibland, öl eller annat gott men inte varje dag direkt
  • Tänker lite extra innan jag tex. gör ovanstående.. särskilt festar eftersom ajg blir seg och inte orkar träna lika hårt dagen efter...
  • Utnyttjar det fina vädret som ger dubbel energi så här på vårkanten.
  • Ökat träningen till 4 gånger i veckan nu.. försöker jogga mkt men ska även blanda in lite styrka såklart.
  • Blev peppad av Runkeeper där jag ser mina turer, håller koll på både kvalité och kvantitet samt delar på facbook och får positiv feedback av vänner ;)
  • Ska börja cykla och se mig om mer i området och fina fina sthlm... längtar ut nuuuuuuuu!!!!!!!

Väger nu 67.5! ett kilo ner sedan förra veckan typ...

Vackra Åre!

Ser fram emot många äventyr med min "nya, pigga, vältränade och icke onda" kropp =)


Kommentera här: