justgrowingup - Vad hände?

Vad hände?

Måndag..jobbar över.. känner mig smyg-yr.. hoppar på pendeln och börjar få lite ont i huvudet. Vänster sida domnar bort och handen blir tillslut blå när ja e framme på centralen. Akuten st. Göran nästa...prover, tester, koll...... okey, du måste fort vidare.... kan vara en propp eller nåt annat....

ambulansmän=trevliga
Blåljus?? va?
Fryser, kall, lite borta i kolan...
Karolinska
Hjärnröntgen=ingen hjärnblödning.. puh tack för de
Övervakning... tröttsamt

Jag som mått så bra så länge.. tränat som fan och så! Har aldrig haft detta och efter att jag tjatat mig hem då jag bor i innerstan så vet jag inte riktigt vad som händer nu? Visst, jag skulle hålla mig nära och ta det lugnt med jobb o träning nu vad jag fattade som första dan typ men sen då? Det sitter ju i än?

ORKAR INTE!

Kommentera här: