justgrowingup - Yogamassage

Yogamassage

Äntligen!!!!!! Ja ni läste rätt! Nu har jag banne mig unnat mig något extra, som som har börjat gå in för att unna mig saker att njuta av.. då räknas inte en shoppingtur typ utan mer ta hand om kroppen eller njuta av livet saker. Idag fick jag yogamassage av en tjej som utbildar sig på Axelssons och hon var grym. Hela min kropp skulle fan behöva bytas reservdelar på eller totalrenoveras...

  • Ont under fötterna vilket hon kände-knaster knaster
  • Spänningar i käkmuskler etc. i facet... stress troligen
  • Allt hon gjorde med benen kändes i magen...=mycket av min smärta leds dit
  • Att jag verkligen har ichiaskänningar (eller hur det stavas) vilket hon jobbade mycket på.
  • Muskelknut på halsen och massor i axlar och rygg
  • Ont i skalpen vilket är smärta i bindväven som leds dit
  • Slagg eller sån skit i låren som värkte som fan när on masserade bort det...
  • Etc......
Behövligt svar ja!
Blev sjukt hungrig efteråt, jätte kissnödig och frös så jag hackade tänder men nu e de rätt skönt.. känner mig nästan lite längre av alla sträckningar haha....

Natti natt!

ps. Skönt att det i princip e helg redan nu med minidag mon här i stan som sagt och sen bara heeeeeeeelg!


Kommentera här: