justgrowingup - Ressugen

Ressugen

Ser hur "alla" lägger inlägg på facebook om att resa utomlands!! Åhhhh blir så sugen på att resa =) Ser as mkt fram emot Kenya men som jag anade så känns det långt bort med november och jag vet ju med mig att jag vill resa NUUUUUUUUU... kommer få lov att ha lite ekonomisk förhandling med pojkvännen om detta är en möjlighet ;) Gick ju inge vidare med skatteåterbäringen (som för vissa bekanta hm.....) men man kanske lyckas spara en liten slant till någon weekend ändå ;) Kryssning annars också.. miljöombyte är det jag letar efter.

Natti natti

(bild:google)

Kommentarer:

1 Bubblan:

Nästintill gratis välkomnas du för att möta våren i den småländska idyllen. Uppfriskande naturupplevelser, god mat samt en gemytlig stadspuls med unika shoppingmöjligheter.....

Kommentera här: