justgrowingup - Tjejweekend

Tjejweekend

Som jag sa så kan jag leva på det här ett bra tag framöver.... så jävla roligt att träffa gamla vänner igen och vara precis som man var då.. eller iaf nästan ;)

7 år har det tagit innan jag och mina vänner träffades allihop tillsammans sist och det blev ungefär såhär i utvalda bilder:

Sandskulpturer som moget nog resulterade i det manliga könsorganet med fjällen i bakgrunden.. vackert!

Fin toa mitt ute i ingenstans typ

Ristafallet- Ronjafallet

Absolut överrens och sen drog vi in till Holidayclub, spelade airhockey, jag tog alkoholfria fruktdrinkar (min grej) och sen drog vi till dahlboms där vi dansade och träffade galna croatier, ryssar och norrmän som tydligen var på fjällräddningskonferens...... = Allsång för full hals utanför krogen men det får ni inte se haha!

Kommentera här: