justgrowingup - Vill resa

Vill resa

Ofta tänker jag på resor.. när jag inte tänker på att jag längtar efter vänner och familj förstås. Med resor betyder så sjukt mycket för mig.. nästan lika mycket som musiken. Det skulle kunna vara livets mening för min del.. som jag så ofta har funderat över. Att resa, upptäcka nya länder med dess kultur, natur och inte minst mat, lära känna massor med nya människor i spännande möten. Åh jag kan inte prata nog om detta härliga!!!! snackade med en vän ikväll som planerar att åka från Sverige några månader och backpacka runt i Sydamerika. Fan vad jag skulle vilja hänga på.. och det härliga med honom är att han bara gör det och det känns så lätt för honom. Nej jag sticker nu, jobb fixar sig nog. Jag är spontan men jag önskar att jag vore mer spontan hehe... han är någon att se upp till på många sätt.. så jävla härlig!

Nej nu ska jag snacka resor med pojkvännen som förövrigt fick ett positivt ledighetsbesked för nyår, idag! Jihoo!!

På Rhodos i somras =)

Kommentera här: