justgrowingup - Saknad

Saknad

═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
❤ om du saknar någon som finns i himlen, sätt detta på din logg ❤
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════


Det här hittade jag på facebook och kände att det träffade rätt bra....
Tänker ofta på de jag inte har kvar här på jorden och vilket tur jag har som haft just dom i mitt liv...
Farfar fattas mig så att det gör ont men jag måste ju stå ut, man kan ju inte göra annat och tids nog så ses vi ju igen. Jag vet ju att han alltid finns med mig och uppenbart har skickat ner en ängel till som vakar över mig och ser till att livet flyter på. Ibland kan man bara behöva gråta så som jag gjorde här om dagen då tårarna bara föll och fölll och föll hela resan från jobbet och till träningen.. kroppen var helt slut och jag var glad att jag hade mina solglasögon som täckte ansiktet just den dagen (annars hade nog många börjat undra). Men det känns alltid lättare för mig efteråt.. att man får släppa ut sina känslor, det är inget att vara rädd för och bara nyttigt....
Tårar är förlösande

Kommentarer:

1 mamselkrok:

-gumman min...ring din mamma om du känner dig ensam med sorgen å tårarna.

-när du var liten sa du vid ett tillfälle när du gjort illa dig och grät " skönt å gråta...jag gråter lite till" så grät du lite till.

-du borde bli författare eller nåt...krönikör...ja nåt där du via ord uttrycker åsikter och känslor

Kommentera här: