justgrowingup - Flogging Molly

Flogging Molly

Igår spelade som sagt ett av mina favoritband på grönan och jag har nästan träningsvärk för att jag klappade och viftade så mycket haha. En jävligt schysst grej hände på slutet... basisten skulle hoppa ner framför publiken och hälsa på alla då passade jag på att försöka ge honom en kram och då............ hoppade han över in i publiken för att krama MIG!! Snacka om chockad.. jag sa något i stil med eh.. thank youuuuu.. sen efter konserten kom jag på att detta var once in a life time att kanske få en bild på oss två så jag fick gå fram igen för att fråga om han ville vara med på bild haha ;) LYCKAT! Hade nästan lite svårt att sova sen och vägrar slänga min slitna kenyatröja haha... pojkvännen tcker bara jag e fånig ;)

Nu ska vi sova efter packning och funderingar inför midsommar i Dalarna imorgon =)
Natti natti



Åhhhhhh jag e så glad över denna kära bild =)

För er som inte vet vilka det är så är det ett irländskt-amerikanskt celtic-punk band med 7 medlemmar. Mycket inslag av flöjt, fiol och dragspel och ni får ett smakprov här:

 

 

Det var rktig stämning på den sista =)

Kommentera här: