justgrowingup - Vänvecka

Vänvecka

Det är inte ofta jag träffar vänner nu under veckorna sedan studentlivet är över och man inte bara kan ta steget utanför dörren och ha 10 väntande vänner där. Nu är projekten så mycket större och det blir inte ofta direkt. Vi måste ju ses oftare, vi måste ju äta middag någongång!, jag har aldrig ens varit hemma hos dig, ska vi träna i veckan? , ta en fika? Listan kan göras lång av saker man gärna vill göra men tiden verkar ju fan inte räcka till. Den här veckan ser iofs lovande ut hehe...
Igår kom vår första matgäst kan man säga eftersom det var seriöst nu med nya stolar, bord och så.. innan har vi haft familjerna här som fått ätit i omgångar, suttit i soffan eller på säckar med kläder haha... hade tyvärr inga servetter kvar.. typiskt när det väl gäller hehe ;)
Joel, en polare från GBG kom och hälsade på och vi gjorde lite pasta och köttfärssås. Jätte trevligt att få snacka lite då det var ett tag sen iaf ( inte 4 år sen som med linnéa i helgen men...)

Joel och pojkvännen =)

Idag efter jobbet fixade jag nya linser på prov i 2 v. Jätte skönt förutom att en skaver men jag kanske vänjer mig.. skönt eftersom jag haft mina andra i över 2 år typ och de var helt torra =) Efter det mötte jag upp Maja för att äta en god bit mat.. valde en mysig Italienare på Kungsholmen.. nämligen : Il Forno da Gino. Snackade om allt mellan himmel och jord sådär som man gör när man träffar någon och vill suga ur all fakta sedan flera mån tillbaka haha. Kom på att vi nu ska börja umgås lite mer vardagsaktigt så att det inte blir någon grej varje gång.. typ ta en kaffe bara, kolla en rulle, handla strumpor eller promenera bara =)

Jätte gott med musslor, räkor etc..mmmmmmm... ;) Var sen på (café 60) där det är riktigt skön stämmning... utlandskänsla på båda=)

natti natti

Kommentera här: