justgrowingup - Milen

Milen

Idag lyckades jag överträffa mig själv ;)!!! Älskar sånna dagar! Jag lyckades för första gången springa en mil och till råga på allt kände jag inte av mina onda knän =) Ni anar inte hur detta känns.. som om jag vill berätta det för alla.. måste nog ringa mormor imorgon ;) ETT MÅL UPPNÅTT!!!!!!
Dagen har varit strålande fin och det kändes som sommar när jag sprang längst med stranskanten med saltvattenvågor som kluckade och plaskade, svanar som ged förbi eller putsade sin dräkt, överallt låg folk och solade, åt glass och bara var.....  Lite håll och ont i ryggen/revbenen? undrar varför? Otränad sa pappa.. så jag hoppas det går över =)

Vi har också tagit det lugnt idag, gjort jävligt god middag och hängt hemma, städat lite och nu e det dax att sova... tänk att det är onsdag redan imorgon?

Tonfisksallad till lunch =)

Middag : kassler i limesås (kalvfond,lime;creme fraische, sambal olek etc)

Mat för en mästare ;)


Kommentera här: