justgrowingup - Backstep

Backstep

Ja vad ska man säga.... just growing up!
Suck.. att man aldrig ska lära sig.. att man lär sig av varje misstag.. men hur jävla många gånger ska man behöva göra dem då undrar jag????

I hela mitt liv har jag tränat på att säga nej NEJ NEJ NEJ NEJ!!! har blivit bättre.. stolt och glad knatar jag då i fredags in på en frisörsalong (värsta man kan göra vid den typen av övningar). Bestämd var jag och sa att jag bara skulle TOPPA MIG! Efersom jag har f-stöd tänkte ajg att det skulle vara billigast möjliga även fast jag lovat mig själv att aldrig gå till sånna ställen mer efter fadäsen med klippet av en tjock slinga sist vid hötorget! MEEEEEEEEEN tänker jag på detta? nEJ!

Bestämd tjej som frisör.. sur värsta sorten, lyssnar inte, stryper mig med skynket, ignorerar, står fast i sina idéer... = nedmonterat psyke med resultat: nej ska du verkligen ha jämnlångt, det är så fult- eh jooo jag vill spara ut - NEeej vi klipper av lite här nu ...- ehhhh okey klipp upp då..... Fast jag egentligen har varit så jävla glad för mitt långa hår men nu nej nu e jag tillbaka på ruta ett och funderar verkligen på löshår när denna jävla månad är till ända!!!



Kommentera här: