justgrowingup - 10 skäl för P&L

10 skäl för P&L

En fin vän skrev ett mail idag där han tog upp 10 skäl till varför jag måste åka till Peace & Love i sommar och jag var bara tvungen att lägga upp det här ;) Så härligt! Tack!

Tio anledningar för att du borde gå på Peace and Love

1. Alltid bra väder enligt Borlängebor.

2. Temat Peace and Love borde passa dig bra.
3. Kings of Leon
4. Mando Diao på hemmaplan, alltid mycket folk.
5. God stämning.
6. En hel del bra svenska artister tex Oskar Linnros, Daniel Adams Ray, Petter, Timbuktu och Håkan.
7. Finns sovplats i Falun för dig och din sambo.
8. Öl/cider en varm juni kväll, kan det gå fel?
9. Sveriges största festival.
10. Dalarna, home sweet home..


Så jävla bra gjort att sätta ihop en sån här lista som bara skriker ut sitt budskap liksom... han vet allt hur järnen ska smidas hehe.. Självklart blev jag så pepp att jag nu tagit ledigt iaf fredagen för att kunna åka dit för första gången (sjukt att jag inte varit där). Peppar pojkvännen och är redo att boka biljetter typ nu hahaha...

Ps. särskilt punkt 10 gjorde ju så att hjärtat smälte... och det är verkligen som han säger, temat passar mig som handen i handsken!

natti natti

Kommentarer:

1 cic:

Din jävel nu bleb ja avis ! jag vill me fast iof är så åker jag till italien höhöhö

Kommentera här: