justgrowingup - Music in my heart

Music in my heart

Nu är vi hemma från Peace and Love som verkligen var en grymt rolig festival med mycket bra band både gamla som nya. Kommer lägga ut bilder men dock inte ikväll eftersom alt skrikande gjort min hals till ett vrak och benen är svaga som gammalt fnöske. Imorgon är det jobb och om jag inte minss heeeelt fel så är det Alice Cooper som kommer att spela på Grönan imorgon kväll!!!!! Övertalar pojkvännen som är trött att ändå gå dit för att se den levande legenden... och apropå legend såg vi ju Dylan igår som faktiskt gjorde mig lite besviken då han inte bjöd på någon närbild och rösten lät ju såklart inte som förr.. han borde nog tänka på refrängen men visst var det ändå lite coolt att ha sett/hört honom live ;) Apropå live så kom vi ju hem lagom till "the big 4" på svt och Livekonserten med Metallica som ju är det bandet som jag ville se av de fyra hehe... Käns rätt bra måste jag säga men som sagt.. skriver mer imorgon om Dylan och de andra på festivalen.....

natti natti



James som jag tyckte var så sjukt snygg när jag gick i högstadiet typ haha ;)

Kommentera här: