justgrowingup - En del av mig

En del av mig

FARFAR
min bästa vän
2011-02-09

Det har varit du och jag mot världen! ... vi har någonting särskilt och det har vi alltid haft. Du har varit min stöttepelare genom hela mitt liv och kommer alltid att vara... Det här kommer från hjärtat och jag vet inte hur många gånger jag tänkt att jag skulle förklarat det här för dig.. men du vet eller hur? Du vet hur mycket du betyder för mig och det behövs inte sägas med ord.. man bara vet. Jag skriver i nutid för du finns med mig nu och kommer alltid att göra.

Hela dagen har tårar rullat ner för mina kinder. Det gör så jävla ont så det går inte att beskriva. Magen snörs ihop och hjärtat liksom svider.. det värker i hela kroppen och jag känner mig nästan bortdomnad. Jag hörde direkt på pappas röst.. jag visste direkt och det var som att någon skar ut lungorna. Jag kunde inte andas. Jag känner ingenting innuti förutom en oändlig tomhet och smärta. Jag vet att jag mår bättre av att skriva och lyssna på musik, det har jag alltid gjort och kommer nog alltid att göra....

En stor del av mig försvann i natt... eller ändrades kanske man kan säga... du lever inte längre här i den verkliga världen utan helt och hållet i mitt hjärta och mitt minne.... i all evighet!

Tack för allt/ "smulan"

Fly with me and take the sky
Close your eyes and feel the wind
You and I will live to see
When we reach the sky you will find


Kommentera här: