justgrowingup - En av de bästa somrarna

En av de bästa somrarna

Jag minns det som om det var igår. Sommaren 2006! Det kan låta konstigt men det var en av de bästa somrarna i mitt liv.. en galen sommar. Jag var singel. Mina vänner också.. eller i alla fall kändes det som om alla var det. Jag var inne i ett slags sommarrus hela tiden och så mycket galet som vi gjorde då har jag nog inte gjort efteråt... eller jo kanske om jag tänker efter ;) Vi var unga, snygga, fria! Vilket klyscha va? Iallafall minns jag att musiken var extra viktigt den sommaren och vi skrev till och med en låt nere på stranden en sommarkväll ( som jag inte tänker skriva här haha). Många låtar förknippar jag med den här sommaren och här är några av dom:

 

I och för sig lyssnade vi mest på lite äldre musik och barnsliga låtar när vi fjantade oss hehe =) En låt som blev våran var den här:

Kommentarer:

1 kno:

haha gissa vad jag är nu då ............. ung , snygg och fri ;) kramis

Kommentera här: