justgrowingup - 60-tals sittningen

60-tals sittningen

Har hänt så mkt kul på sista tiden med sittningar, "sista gången fester" och massa umgänge med mina vänner.
Som ja skrivit innan var 60-tals sittningen grymt kul och min outfit blev riktigt bra tack vare min kära amiga Maddis som hjälpte mig att sy.. tänk va bra att kunna sy egentligen, vilka möjligheter! The women spelade och var som vanligt härligt 60!!  Jag Dansade loss ordentligt (precis som förra gången de spelade på skolan hehe). Något som var överraskande var att det var så många som "klätt upp/ut sig" =) Tema fester är ju något jag verkligen brinner för och oftast engagerar jag mig till max och "läser på" inför kvällen, fixar så mkt jag har möjlighet till i utstyrsel väg samt peppar med musik etc. Snöar ofta in på saker jag tycker är extra kul så nu vet jag en hel del om 60 talet både då det gäller musik, kläder, hur man sminkade sig samt solglasögonstil mm. När man läser om ett årtionde ramlar man dessutom gärna in på de närliggande, i det här fallet 50- 70.... ja det finns så mkt att lära ;)

Här är min klänning m.m

Pizza/Paj buffé, såser, sallader och öl/vin fick vi

Jag och körledaren Amanda

My favorite band =)

Kommentera här: