justgrowingup - Happy New Year!!!!

Happy New Year!!!!

Planen spikades kvällen innan efter några dagar av nervositet. Hade ju inga planer för första gången på 10 år!! Vad hade hänt tänkte jag, partydjuret hade blivit lugnt, det skulle bli en hemma kväll med mamma.. men ICKE! Blev bjuden till falun på middag och fest. Huset var jätte mysigt med sjötomt och en bastu nere vid sjön med facklor tända runt en isvak. Middagen var härlig med plockmat och rödvin. Pajer, massa goda ostar, kex, korvar och parma, bruchetta (eller hur det stavas) och sen två goda tårtor till efterrätt m.m. Mycket jazz, kenyansk musik, soul och fyrverkerier på 12 slaget... Jag var dock trött innan så jag var rädd att jag skulle somna innan själva nyår men jag tog en stark kopp kaffe och lite starkcider och sen var de klart =) Ett mycket trevligt nyår som slutade klockan 07.00 i morse.....

GOTT NYTT 2010!!!!!!

(Eftersom jag inte har någon kamera och jag inte orkar vänta på Linas kort så lägger jag upp några utvalda mobilbilder hehe)








Kallt så de va snö på glasen.. huuu


I ett svagt ögonblick släppte jag ut lilla my's hår.. de skulle jag inte gjort hahah flint under ju..


Kl 07.. trött ;)

Kommentera här: